2011. november 1., kedd

Kabátmizéria

Kinőtt a tavalyi télikabátom. Igen. Nem én nőttem ki hanem a kabát nőtt ki engem, minek következtében pont úgy áll mintha rám öntötték volna csak néhány helyen lefolyt. Barátnőm javasolta ugorjak fel a tally weijl honlapjára és nézzek szét mert szerinte vannak nekem tetsző darabok. S valóban vannak. S most úgy vagyok mint gombóc artúr a csokoládéval, mert szeretem a fehér kabátot, a pirosat, kéket a hosszút és a rövidet ....... szóval halvány lila fogalmam sincs milyet is szeressek a legjobban vagy melyiket is akarjam. Szerintem amint időm engedi és megfelelő lesz a széljárás bevitorlázok az üzletükbe és lecsekkolom, hogy milyenek is. Íme döntésképtelenségem okozói:





3 megjegyzés:

  1. szépségesek annyi biztos! én az utolsó előtti fehéret választanám :)

    VálaszTörlés
  2. Most mindenképp valami csinosat szeretnék... "alkalmibbat" nem "szaladgálósat" ezért lehet bevállalom valamelyik fehéret.

    VálaszTörlés
  3. ilyet mostanában és is csináltam :)) http://parislondonmakeup.blogspot.com/2011/11/trencsko-avagy-ballonkabat.html
    http://parislondonmakeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés