2011. november 12., szombat

Se öröm, se boldogság

Ma délelőtt térdig jártam a lábam és elkoptattam a Fórum köveit de nem jártam sikerrel. Barátnőmmel elindultunk neki nadrágnézőbe és gondoltam akkor rá is vadászok néhány cuccra. Semmit nem vettem. Voltam a tallyban is de az általam mutatott kabátokból csak az utolsó feketét találtam meg de az se tetszett élőben :( Másik vadként egy piros nadrágot szerettem volna elejteni, de semmi említésre méltót nem láttam... Hát ennyit a mai eredménytelen shoppingról. Viszont annyit gyalogoltam, hogy engedélyezek magamnak egy fincsi és nagyon bőséges ebédet. Legalább a sport megvolt a mai napra.

2 megjegyzés:

  1. ó,az ilyen annyira csalódottá tudja tenni az ember lányát,ha nem jön össze, amit szeretett volna venni :( erre valók aztán a jutalmazások, remélem finom volt az ebéd :))

    VálaszTörlés
  2. Le is voltam törve rendesen, mert meggyőződésem volt, hogy ma már gazdagabb leszek legalább egy új kabáttal. Na sebaj majd máskor és máshol :)

    VálaszTörlés