2011. december 14., szerda

Hirtelen felindulásból elkövetett farmer vásárlás, avagy egy kis zsákmány

Ma megtaláltam az igazit... na nem a nagy Ő-t mert azt már régebben :) Az igazi, nagybetűs farmert. Nagy szó ez mivel ha azt mondják nekem farmernadrág azonnal 220 a vérnyomásom, mert tudom, hogy csak nagyon ritkán találok olyat ami pont jó (vagy itt lóg vagy ott szűk, de sohasem pont jó). Ha találok egy jót akkor viszont le is csapok rá rögtön, mert sohasem tudni mikor lesz ismét rá alkalom. Most sem ment persze varázsütésre, mint a mesében, mert kb ez volt a 3. amit próbáltam. Amikor hazajöttem utánanéztem a neten mert szoktam az adott üzlet kínálatát figyelgetni néha be-be térek, de valamiért eddig elkerülte a figyelmem... és meg is találtam. Érdekes így a kép alapján soha nem vettem volna meg. Talán ez is az egyik oka, hogy nem szeretek ruhát vásárolni a neten, mert nekem meg kell tapintani, fel kell próbálni ahhoz, hogy tudjam kell e nekem. Nem is beszélve arról, hogy nyilván rajtam teljesen másképpen áll mint a modelleken :)
No de jöjjenek a képek és láthatjátok mennyivel másabb "élőben"
www.mango.com

www.mango.com

 Ez a kép adja vissza legjobban az igazi színét

Szóval klasszikus kék farmer kipipálva s jöhet a többi beszerezni való:) Legyen szép napotok, estétek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése