2012. január 16., hétfő

Elhatározás

Nem olvasok több blogot... ööö inkább nem olvasok több haul posztot... ööö na jó úgyse tudom betartani:) Rossz hatással vagytok rám:) Történt ugyanis, hogy csak a dm-be ugrottam be és szigorúan csak azért ami kell, de aztán mégsem a bejárat felé vettem az irányt, minek következtében sikeresen beszereztem egy szoknyát és egy fölsőt... a New Yorkerben. Őszinte leszek nem vagyok az üzlet törzsvásárlója (van pár Amisu cuccom, de ennyi) és pláne nem a Fishbone-é, ám ennek ellenére ma megvettem életem első két halacskacsontvázas cuccát.

A felsőnél előnyös, hogy húzott a vállrésze, mivel nem vagyok vállban eleresztve. Plusz a rávarrt zsebecskét egy masni díszíti. (Szerény véleményem szerint ezzel vett le a lábamról)

A szoknya. Csipkés, bordó. Olyan kis imádni való.

Kicsit olyan Valentin nap érzésem van most ahogy nézem őket. Hmmm lehet lesz is valamelyikkel egy Valentin napi outfit bejegyzés...

Még múlt heti szerzeményem egy cipő. Nincs rá magyarázat, hogy miért vettem meg:) Eddig nem tetszettek a fűzős cipők. Ám múlt héten várnom kellett egy találkozóra és hát unaloműzés céljából bementem a Deichmannba. Tehát innen üzenem mindenkinek, hogy ne várassatok soha meg, mert annak következményei vannak. S ahogy ott köröztem, nézelődtem megláttam ezt a cipőt. Első gondolatom az volt, hogy á nem is tetszik. Aztán, hogy csak megnézem közelebbről. Aztán, hogy végül is felpróbálom, úgyis már csak ez az egy 37-es van belőle. Na ez volt a baj:) Felpróbáltam, lépkedtem benne és kényelmes. Ez volt a vesztem megvettem és utólag egyáltalán nem bánom, mert ritkán találok olyan magassarkút amiben órákat tudok menni, futni, ülni, szaladni vagy csak úgy lenni, hogy ne fájjon iszonyatosan a lábam. (Bocs a bal felső képen befigyelő szörnyecskés mamuszért:)

2 megjegyzés:

  1. Az ember ízlése változik, szerintem (bár én kicsit ugye más szemmel nézem) jó és divatos cuccokat választottál :)
    (éljen a szörnyecskés mamusz! :))

    VálaszTörlés
  2. Bizony éljen!!!Meleg és kényelmes. Ha tehetném mindenhova azt hordanám:)

    VálaszTörlés