2012. január 20., péntek

Milyen volt

"Milyen volt szőkesége, nem tudom már
De azt tudom, hogy szőkék a mezők,
Ha dús kalásszal jő a sárguló nyár
S e szőkeségben újra érzem őt."
( Juhász Gyula)

A vers mindenkinek apropója, hogy én sem igazán emlékezem milyen volt az én szőkeségem, ámde fényképes bizonyítékokkal rendelkezem:) Egy kis kultúra pedig senkinek nem fog megártani.
S lehet, hogy elment az eszem, de ma újra megszőkültem. Az eredmény most még furcsa. Nem is sikerült egy vállalható fotót sem készítenem:) 
A dolog apropója amiért mégis erről írok az maga a hajfesték. A Palette Deluxe 218-as sarki ezüstszőkére esett a választásom. Pozitívum, hogy kényelmes a felvitele. A tubus tartalmát belenyomjuk a dobozkába összerázzuk és mehet a hajtövekre ami doboz tetejének csúcsos kialakításával ez könnyű, majd végezetül jól beledörzsöljük a hajba. A kevergetős ecsetelős módszernél sokkalta jobb. Negatívum, hogy iszonyat büdös... és nem az az ammónia büdös, hanem csípő, égető büdös szaga van. További negatívum, hogy 2 perc után azt hittem leég az egész fejem, de aztán elviselhetőbb volt.


Még egy plusz pont, hogy van benne egy hajpakolás féleség 7 fajta olajjal, amit miután kiöblítettünk 2 percre fel kell kenni majd lemosni. Tényleg finom puha lett tőle a hajam.

Az eredményeket, hogy mit hozott ki az én sötétszőke és melírozott hajamból majd úgyis láthatjátok, de még egyelőre nekem is fel kell dolgoznom a magamról kapott vizuális információkat. Addig is üdvözlet innen Barbiefalváról.

1 megjegyzés: