2012. január 17., kedd

Suuusi day- azaz Zsuuuzsika nap

A keddek már csak ilyenek... késődélután az én kicsi "sógornőm" beugrik úszás után kibeszélni a kibeszénivalót. Igazából soha nem hívom a sógornőmnek, mert 1. olyan mintha a hugicám lenne 2. még nem régóta él ez a titulusa :) Dilinyós, de a pozitív értelemben. Gondoltam, hogy megéhezik "sport" közben, úgyhogy gyorsan délután összedobtam egy vacsora jellegű készítményt.

Giotin... ez jut eszembe róla

Fedőneve: Krumli... Rakott Krumpli

S íme egy kis "gyűjtemény" rólunk néhány képből

De nézzünk a jövőbe:) Estére egy jó? kis könyvet tervezek. Ma vettem és még nem hallottam róla eddig, tehát kíváncsi leszek. Hm ha jó lesz és nem tudom majd letenni hogyan fogok holnap felkelni??? :)))
Amit várok divat, humor és egy kis borzongás... majd meglátjuk...
Ő lenne az:

Olvassatok sokat, ha tehetitek, mert olvasni jó:)

2 megjegyzés:

  1. Akár krumpli akár krumli, jól néz ki, és biztos finom is volt! :)
    Jó olvasást a könyvhöz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De másodjára csak sikerült eltalálnom:) A könyv nem volt rossz, de felejthető.

      Törlés