2012. január 11., szerda

Színes harisnya

Újabban nagyon tetszenek a színes harisnyák. A lila mániám idején vettem egy lilát de ott meg is álltam és inkább a minták felé mentem el, mert valljuk be nagyon mellé lehet nyúlni egy színes harisnyával, ugyanis nagyon nem mindegy mivel viseli az ember lánya. De most karácsony előtt ismét beújítottam két darabot. Pláne hogy kb. 1000 forintért vesztegették őket a Corában :)
Az egyik egy mustár sárga amit főleg fekete cuccokkal tudok elképzelni és már vadászok is hozzá egy jó kis színben passzoló övre, de kékkel sem néz ki rosszul. A másik egy hupikék... szerintem egy fehér kötött ruhával isteni lenne... és akkor már teljesen törpillás lennék:) Íme ők azok:

1 megjegyzés:

  1. Érdekes, hogy Törpilla harisnya nélkül is hupikék, neki bizonyára jobban tetszene a sárga harisnya :))

    VálaszTörlés