2012. február 23., csütörtök

Zsuzsiszülinap + egy pulcsi

Ma van az én drágaságos Zsuuzsikám 18. szülinapja:) Ennek örömére meginvitáltam egy kis vásárolgatásra. Úgy találtam jobbnak ha saját magának választ cuccokat, mert az a tuti. Vettünk egy egyforma pulcsit is a cosmosban ahol már nagyon rég nem jártam. Így össze tudunk öltözni ha úgy tartja kedvünk mivel a pulcsik egyformák de a színük nem:) Az enyém ilyen narancsos az övé szürke. De a pulcsi (ami nekem alacsonyságom miatt inkább ruha) beindította a fantáziám és úgy gondoltam itthon ki is próbálom a sárga harisnyámmal. Az eredményeket itt láthatjátok...(sajnos a gép kisméretű képekre volt állítva ígérem legközelebb jobban figyelek:))



 Volt hozzá valami nyakláncféle is... hááát valahogy nem az igazi de látok benne fantáziát s ha alkotós kedvemben leszek majd kezdek vele valamit...
Színesedjünk és várjuk a tavaszt:)

1 megjegyzés:

  1. Jól néz ki a sárga harisnyával! Tiszta jó kedve lesz tőle az embernek!

    VálaszTörlés