2012. április 5., csütörtök

Amikor a szőke tornázni kezd...

Tavasz. Egyre rövidebbek a szoknyák és nadrágok. Nagy generálra van szükség, mert azért na mégis nem mindegy mi villan elő. Én biza tornázni kezdek. Szereztem is egy tuti tornavideót. Super Callanetics. Alakformálás, csodás eredmények és szinte zéró mozgás. Pont szuper mert fogyni nem, csak formálódni szeretnék. Tegnap este neki is ugrottam. Hjajj már a bemelegítésnél elfáradtam. Aztán jöttek a hasra való gyakorlatok... ÓóÓ hát ez roppant egyszerű lesz -gondoltam naivan- ám a számláló még az első gyakorlatnál az 50-et se érte el úgy éreztem, hogy elpusztulok... igen itt és most és ebben a csíkos leggingsben fogok elpusztulni. Nem adtam fel, de a következő hasra való gyakorlatnál már főképp csak a szememet tornáztattam. Fedett pályás monitorbambulásban már akár aranyérmes is lehetnék... kár, hogy nincs ilyen olimpiai szám:) Szó ami szó végigszenvedtem a Super Callanetics nevű kiképzést. Csináltam mindenből amennyit bírtam. Legközelebb talán majd jobban megy. Most fáj...mindenhol fáj... olyan helyen is ahol eddig fogalmam sem volt, hogy van izmom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése