2012. április 10., kedd

Narancs

Pink cipőt akartam, narancs lett belőle, bár manapság nagyon helytelenül a narancs minden árnyalatára rámondják, hogy tangerine tango... pedig az inkább a vörösbe hajló árnyalat. De ez a cipőcske egyértelműen narancs színű. A Skálában sikerült beszereznem. Majd betértünk később a H&M-be ugyanis már oly rég áhítozom egy igazán feszülős miniatürizált szoknyácskára. Meg is találtam:) Ám az én szemfüles férjpajtásom azonnal rábukkant erre a narancs színű felsőre, mely szerinte elengedhetetlen az új cipőhöz. Nem mertem vele vitatkozni:) No meg nekem is tetszett, bár először a virágokat enyhe túlzásként értékeltem rajta, de felvéve jól mutat. A beszerzett részvevők közreműködésével jött létre ez a szett, amit szombat délután viseltem még a nagymértékű lehűlés előtt. Grrr de hideg volt húsvétkor...











2 megjegyzés:

  1. szia! nekem pont ilyen cipőm van csak a karamellszínű, annyira szép a formájuk, jó képek, gratu:)

    VálaszTörlés