2012. április 13., péntek

Pólóból nyaklánc és karkötő

Már régen terveztem, hogy készítek valami textil ékszert, főként azért mert van egy enyhe fémallergiám. Nos nagyon sok kreatív oldalt végigbújtam, s nagyon megtetszettek a régi pólókból készített dolgok. Nagyon egyszerű elkészíteni őket és millió variáció lehet a fonásra. Kicsit a saját kreativitásomat is elővettem és belecsempésztem ebbe a projektbe, s lám így készült el ez a nyaklánc és karkötő szerűség. (Természetesen masnival)

Nyaklánc

Karkötő. Szorosan fontam, így olyan merev lett hogy karperecként viselkedik:)

Szóval semmi extra csak egy kis alkotás:)

8 megjegyzés:

  1. Hú, ez nagyon szuper lett és milyen jól néz ki! A tekercselt rózsák is tök cukik!
    Az előzőben meg a narancs cipő is eszméletlen jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Most a kedvenc cipőm lett!

      Törlés
  2. jaaaaaaaaaaajjj, dejó ötletek:)

    VálaszTörlés
  3. Jajj,de tetszik ez a pólóból csinálj valamit. ha nem baj,ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem baj sőt! Örülök, ha tetszik! Meglepően egyszerű és mutatós!

      Törlés
  4. óó, az a karkötő, hát szuper jó ötlet, nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Szeretem is nagyon és sokat hordom:) Szerintem fogok még gyártani ilyesmit:)

      Törlés