2012. április 2., hétfő

A tudatalatti működik...

No mert az úgy történik, hogy a nőnemű lény meglátja azt amire szüksége van, befókuszálja, megnézi, megveszi. Csak egy narancs színű lakkot akartam. De az akció az ugye kedves hölgytársaim akció és mindjárt 3 darab lett a betervezett egy helyett, holott akkor nem érzi az ember, hogy többre is szüksége volna. Majd hazaérvén mosásnál rádöbbentem, hogy full tudat alatt a kedvenc pulcsimhoz sikerült a színeket összeválogatni. Működik... S most vakarhatom a buksit, hogy most akkor háromszínű körmök vagy körmönként váltakozó színek ??! :))) Na azért ennyire nem fog fejtörést okozni.

A kék már tesztelve van mivel nagyon jól együtt tud működni az egyik kedvenc sálammal, érzem gyümölcsöző lesz a kapcsolatuk:) S ami még meglepőbb, hogy majdnem egy hétig bírta a kezemen, pedig nálunk a mosogatószivacs az én nevemre van íratva, s bírta volna még csak már meguntam és lemostam.

A másik kettőt is kipróbáltam már de csak próba szinten. A narancs nagyon jó. A barna egészen sötét árnyalat, még nem is volt ilyenem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése