2012. május 6., vasárnap

Első díj :)

Megkaptam az első díjamat amit ezúton is nagyon szépen köszönök Beauty and fashion- Make Up bloggerinájának.


Szabályok:
1. Köszönd meg és linkeld be azt akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot.
3.Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernek.

7 dolog magamról ami még talán eddig nem derült ki:
1. Imádom a rock zenét.
2. Szinte minden nap megeszek minimum két Túró Rudit... nem tudok nélküle meglenni:)
3. Amerikai autó fanatikus vagyok, kedvenceim a Ford Mustangok.
4. Agrármérnök diplomám van. 
5. Gyűjtöm a hajráfokat:) 
6. Nem sok, hanem rengeteg cipőm van:) 
7. A szemem változtatja a színét:)

Mivel összesen nem sok blogra vagyok feliratkozva, s nagyrészt már megkapták ezt a díjat ezért én továbbadnám mindenkinek akinél fel vagyok iratkozva rendszeres olvasóként.

!!!Egy kis frissítés:) Még csak most vettem észre hogy Bogitól is megkaptam az előbbi díjat+még egyet amit nagyon szépen köszönök!  

Mivel már ezt is megkapta mindenki akit követek, így nem neveznék meg 5 blogot:) De még 5 dolgot elárulok magamról:)
1. Szeretnék egy mopsz kutyust. Nagyon...nagyon... nagyon:) (De ez csak akkor fog megvalósulni ha nagyobb lakásba költözünk :( )
2. Minden házimunkát szívesen végzek, de mosogatni azt egyenesen utálok.
3. Tavaly nyáron több mint 8 és fél év együtt járás, együttélés után házasodtunk össze a férjemmel. Nem kapkodtuk el:)
4. Gyerekkori barátnőmmel kísértetiesen egyforma a hangunk. Ez számos vicces telefonbeszélgetést szült.
5. Alacsony vagyok nagyon:) De ezt kompenzálom roppant magas cipőkkel. 

1 megjegyzés:

  1. :) ezt még tőlem kaptad :) a legelsőt :)

    de jó visszanézni a bejegyzéseid:D
    az elejétől az épp aktuálisig:D

    látod mennyire szeretem a blogod ?:)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés