2012. május 31., csütörtök

Ezüstös vagy szürkés vagy a manó se tudja

Sikerült beújítanom egy kettőszázvalahány forintos körömlakkot... ennyiért úgy voltam vele ha nem jó is megérte:) Van már Lora lakkom nem igazán használom, de ez az ezüstös árnyalat nagyon megtetszett és hát üsse kavics megvettem. Aztán persze birizgálta rendesen a fantáziám, hogy milyen lehet felkenve így nem bírtam magammal és kipróbáltam:)
Az üvegben egészen ezüstös árnyalata van.
S ilyen a színe két rétegben lámpafénynél. Talán három rétegben jobb lenne.

Nem rossz annyira de nem lesz a kedvencem, mindenesetre ennyiért ha papírnehezéknek használom se fogok sírni az ára miatt:)
Legyen bosszantóan kellemes estétek... puszpusz Ancsi

2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik :-) Szeretem az ezüstös árnyalatú lakkokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglepő, de tartós is... Egy alapos konyhanagytakarítás után még semmi baja. Az árát mindenképp megérte:)

      Törlés