2012. június 25., hétfő

Ballagáson jártunk

A párom keresztfiának szombaton volt az általános iskolai ballagása. Kicsit hihetetlen, hogy megnőtt. Az igazi keresztanyja ugyan nem én vagyok csak amolyan tiszteletbeli keresztanya.
A viselt szettem nagy részét már láthattátok a blogon. A táskát az előző posztban, a felsőt és a cipőt pedig itt. A virágos szoknya pedig Bershka. Érdekesség, hogy semmilyen ékszert nem viseltem. Még fülbevalót sem:) (Az iskola falára pedig már ráférne egy festés)

Itt pedig az "apró" ünnepelttel vagyok. Na most vagy ő nőtt túl nagyra vagy én vagyok kicsi. (Jah itt már papucsban vagyok:))

Legyen szép napotok:) Itt esik amit most kifejezetten élvezek mert kicsit legalább hűvösebb van.  Puszpusz Ancsi

1 megjegyzés:

  1. Ezekhez a szép színekhez nem is muszáj kiegészítőket felvenni,szerintem.

    VálaszTörlés