2012. június 9., szombat

Konty fonott tincsekből

Amikor már nagyon meleg az idő egyszerűen elviselhetetlenné válik a hosszú haj. Mindig kísérletezem újabbnál újabb frizukkal, hogy ne minden nap ugyanolyan legyen a búrám:) Most is egy kontyverziót szeretnék nektek bemutatni leírással és néhány képpel. Az alapötletet egy youtube videóból merítettem. Szeretem nyáron ezeket az egyszerű kis kontyokat, mert mutatósak, hamar készen vannak és legalább a nyakunk is szabadon levegőzik.
Hozzávalók: egy csipet só... jaaaa ez nem az:) Szóval hajgumi kell hozzá, néhány csipesz és természetesen haj... haj nélkül a kipróbálását nem ajánlom... hű de vicces kedvemben vagyok ma... nézzétek ezt most el nekem:)

1.lépés: A hajat kössük magasan lófarokba, majdnem a fejtetőn. (Ehhez nem csináltam külön képet, szerintem mindenki el tudja képzelni)

2. lépés: fonjunk be egy vékony tincset, majd húzgáljunk ki a fonatból szálakat, a tetejétől kiindulva, közben fogjuk a fonat alját mert ha nem akkor széthullik. Fontos a laza fonat mert könnyebb a szálakat kihúzgálni és nincs hajtépős érzet. Ez nagyjából így néz ki, persze ezt mindenki ízlés szerint végezheti, lehet kevésbé borzos és borzosabb is.
4. lépés: Az így elkészített fonatot tetszés szerint tűzhetjük a lófarok köré. Az elsőt én mindig a hajgumi körül szoktam megtűzni, hogy ne látszódjon.

5. lépés: A maradékot tincsenként befonva szintén letűzzük. Ha terjedelmesebb kontyot szeretnétek akkor a gumis résztől távolabb kell letűzni. Az, hogy egy tincs megtűzéséhez hány csipeszt használtok fel egyén és hajhosszúság függő. Mindenkinek érzése szerint.

A kész mű:



 Hmmm csinos kis lenövésem van már pedig még most festettem... :)


Remélem tetszik! Legyen szép napotok! Puszpusz Ancsi

(UI: aki észrevette, hogy kimaradt a 3. lépés a számozásból annak jár egy nagy piros pont, mert figyelt)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó bejegyzés lett. Am less rá a blogomra, megcsináltam kérésedre a papagájos bejegyzésemet.

    VálaszTörlés
  2. Hááát, ha hosszú hajam lenne... :-)

    VálaszTörlés