2012. június 18., hétfő

Van úgy, hogy döntést kell hoznunk. Van úgy hogy választanunk kell két ember között, hogy melyiket bántsuk meg. Van úgy, hogyha valamit elmondunk azzal magunkra haragítunk valakit, de ha nem mondjuk el egy másik ember haragját vonjuk magunkra. Ilyenkor el kell döntenünk melyik ember haragja fájna kevésbé.
Tudom sok a megfejthetetlen rizsa. Én sem értem igazán, hogy  mikor mit és miért... De azt hiszem ha szeretünk valakit annak el kell mindent mondanunk, még ha ezzel másokat megbántunk... Ennyi lettem volna legközelebb jövök valami vidámabbal. Későeste, kora hajnal, iszonyat meleg, nem jön álom, béna webcam fotó, fáradt Ancsi... béke



puszpusz: Ancsi

2 megjegyzés:

  1. Fel a fejjel. nekem is van jelen pillanatban egy nagy döntésem,ami az egész eddigi életemet megváltoztatja. Nem könnyű,de csak előre nézz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy:) Nem vagyok én szomorú csak nem szeretek senkit sem megbántani...én tuti rosszabbul érzem olyankor magam...

      Törlés