2012. július 9., hétfő

MacGyver kapszula:)

Igen :) Jól olvastátok a címet. Ez egy amolyan kis mentőcsomagocska amit magamnak állítottam össze. Minden táskámban elfér és olyan kötelező tartozék mint a pénztárca vagy az irataim. A tartó doboz eredetileg rágógumit tartalmazott, aminek borzasztó íze volt ezért ki is dobtam. Tulajdonképp amúgy is a doboz miatt vettem meg. Újrahasznosítottam mentőfelszerelés tartónak. A képen látható, hogy milyen pici.

Csak a legfontosabbakat tartalmazza: hajgumi, 2 db hullámcsipesz, körömcsipesz, szemöldökcsipesz, biztosítótű és az a fehér bogyó az egy szem fájdalomcsillapító. Sokszor tett már jó szolgálatot "vészhelyzetben". De külön külön ezeket biztosan elfelejteném átpakolgatni egyik táskámból a másikba, de így egyben sohasem felejtem el.
 A ti táskátok tartalmaz valami hasonló kis összeállított csomagot?

3 megjegyzés:

  1. Hát, ez valami irtó jó ötlet! Lopom is, azt hiszem! :-) Ezek tényleg létfontosságú cuccok, és bár ritkán van szükségem rájuk, ha épp valahol vagyok, azért jól jönnének néha. Főleg a biztostű.

    VálaszTörlés
  2. Még csak most találtam rá a blogodra, de tetszik, jók a hangulata, fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés