2012. július 12., csütörtök

Néhány tipp kendő viselésére

Számtalan szebbnél szebb mintájú kendő árválkodik a szekrényem mélyén. Többségét kaptam. Gondolkodtam rajta, hogy mire lehetne még azon kívül felhasználni, hogy a nyakunkba vagy a hajunkba kötjük.
El tudom képzelni övként. Sőt régen kifejezetten szerettem kendőt kötni öv helyett. Számtalan variációban megköthető, én itt sima nyakkendőcsomót csináltam.

Csuklóra kötve mintegy karkötőként funkcionál.

De akár a táskáinkat is feldobhatjuk vele.
 Nagy hirtelenjében nekem ezek jutottak eszembe, de szívesen várok egyéb ötleteket is.

3 megjegyzés:

  1. Fú, nekem is nagyon sok kendőm van, amiket kaptam/örököltem, de majdnem mind négyzet alakú és csak egyszer tudom a nyakamra tekerni. Arra gondoltam, az egy színcsaládba tartozókat összevarrom függönynek, de valahogy arra sem elég, mindig hiányzik egy darab.

    VálaszTörlés
  2. szia, új néven elérhető a blogom, le majd újra fel kell iratkozni (emcs-fashion).
    http://fashiontastediary.blogspot.hu/

    VálaszTörlés