2012. július 24., kedd

Osztrák zsákmány

Lassacskán magamhoz térek és jönnek a posztok is. De a héten még kicsit vontatottan, mivel itthon a férjecském és igyekszünk a legtöbb időt együtt tölteni. Tegnap volt az első házassági évfordulónk, holnapután a névnapom szóval pihengetünk, ünnepelgetünk vagy ma délután például pecázni voltunk.
Múlt héten kinn voltam vele és egy Tedi-ben vettem néhány ékszert, vagyis az én párom mondta, hogy válogassak magamnak néhányat:). Darabjuk olyan 1,75 eurótól volt. Két táskát is beszereztem de azt majd később mutatom be. Igazán cuki kis mini táskák. De itt vannak az ékszerek.

Ez a karkötő már volt rajtam. Nagyon mutatós a sok kis medállal.

3 részes karperecszett. Ezt még nem szabadítottam ki a csomagolásából.

Fülbevalószett.

Nyakláncok. Az elsőn a medál kinyitható. A madarasat meg egyszerűen imádom.


Ez voltam mára. Mindenkinek nagyon szép estét. Holnapra remek strandidőt(remélem). Puszpusz Ancsi

4 megjegyzés: