2012. augusztus 22., szerda

Hétvége

Jó reggelt mindenkinek! A hétvégét a szüleimnél töltöttem erről hoztam néhány képet.

Az én drága anyukának a szombaton volt a szülinapja. Ezt a tortát én sütöttem és díszítettem neki. Életem első habdíszítése ez... szóval nem lett tökéletes, de nagyon sok szeretettel készítettem.


Meglátogattam a mamát is. Szóval volt körteszedés, mezítlábas vagánykodás meg minden. Néhány kép a mamától.
Nyakig maszatosan és porosan:) Kicsit felidéztem gyerekkoromat:)

 Morzsi befigyel.

A New Yorkeres balerina tökéletes körteszedésre, bár fára mászni kicsit nehéz benne:) Nem számítottam rá, hogy ilyen tevékenységben lesz részem, de állta a sarat. Kimostam most olyan mint új korában:)

Anyának van egy szupi kis varrógépe, így a hétvégén elkészült az áhított masnis öv is, de azt majd egy másik bejegyzésben.
Legyen szép napotok, élvezzétek a meleget amíg még jó az idő! Puszpusz Ancsi

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretek a nagyszüleimhez menni,én ott nőttem fel és egyszerűen imádom,mikor még mindig a pici unokájuk lehetek pár pillanatra.

    Ügyi vagy a díszítésben,csak így tovább.

    VálaszTörlés