2012. augusztus 6., hétfő

Mi a szitu?

Eszméletlen ez a meleg. Nem is nagyon tartózkodom mostanában gép előtt, mondjuk ez meg is látszik a bejegyzések számán is. Esténként jó nagyokat sétálok, vagy kinn ülünk a ház előtt. Ilyen szempontból szerencsésnek mondhatom magam, mert egy 8 lakásos kis társasházban élek, elég jó a közösség és van egy kis zöld, így esténként nem kell a lakásban kuksolni ebben a hőségben. A lakást jelenleg kineveztem szaunának, mivel nincs olyan pontja ahol 2 perc alatt ne tudnék folyadékot párologtatni. Hoztam néhány képet az elmúlt hetekből válogatás nélkül amelyek éppen tetszenek:)

Németországi vagy osztrák? ajj nem tudom... mindegy... valamilyen autóspihenőben próbálom a tábla üzenettartalmát megfejteni:)

Virág a drágámtól:)


A pocok:)


Pecászat neki:)

 Pecászat nekem:)

 Pecászatra kijelölt hely:)

S most robogok is ki a friss levegőre:) Hűs éjszakát mindenkinek! Puszpusz Ancsi

3 megjegyzés:

  1. Jók a pecászat neki/nekem képek megnevezése :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen:) Kinek mi az érdeklődése:)

      Törlés
  2. Én sem bírom a meleget! Mostanában szomszédolunk esténként, tök jó fejek a mellettünk lakók :-)

    VálaszTörlés