2012. szeptember 10., hétfő

Helyzet

Az elmúlt hét meglehetősen mozgalmasan alakult szomorú dolgokkal tarkítva. Sajnos elpusztult a kis hörim vasárnap reggelre. Már szerdától olyan kis furcsa volt, de azért még kijött a házikójából mindig, csak szerda óta ha két lábra állt - ami szokása volt mindig - a hátára esett és olyan kis furi volt a járása. Vasárnap reggel nem jött ki, férjecském kivette a házát és közölte, hogy átköltözött a hörimenyországba :( Hiányzik... már úgy megszoktam, hogy a reggeli kávémhoz leülve itt ugrál a terráriumban, hogy foglalkozzak vele. Legalább nem  sokat szenvedett. Szokom a helyzetet.
Más... lehet, hogy csak én vagyok a szerencsétlen, de egy üzletben sem találtam megfelelő kardigánt magamnak. Pedig szegény páromat az őrületbe kergetve szombaton végigjártunk néhányat. Jó lenne egy hosszabb, nem túl vastag, nem túl vékony, gombos, kapucni és szőr nélküli, szép színű példány. No majd... később... sokat nem kellene gondolkoznom, mert szerdától lehűlést jeleznek.
Megint más... anyától szereztem egy szuper táskát, igen szereztem:) Mert ő kapta a húgától, viszont nem tetszik neki így nálam landolt. Nekem tetszik. Jó nagy és pakolós. Majd szerintem valami outfitbe beépítem sőt! bebetonozom, de külön bejegyzést nem szánok neki. 
Ennyi lett volna a szöveg a mai napra. Jövök majd vidámabbal, képekkel és aktívabban. Most 8-tól szorítok a férjpajtásnak mert vizsgázik!
Legyen szép napotok! Puszpusz

2 megjegyzés: