2012. szeptember 26., szerda

Személyes

Az elmúlt időben rengeteg dolog történt ez látható a bejegyzések számán is. Időm lett volna a blogra, de kedvem nem volt. Amikor az ember elhanyagolja azokat a dolgokat amiket szeret és amik örömet jelentenek az életben az azt jelenti, hogy felülkerekedtek benne a negatív energiák. Ez történt velem is. De már mint oly sokszor most is felülkerekedtem ezen és szippantom magamba a pozitív dolgokat és az örömöt. Nemsokára remélem nektek is át tudok adni ebből. 
A folytatásban: jönnek majd outfitek szép számmal, pláne hogy a páromtól rengeteg mindent kaptam mostanában:) De mindenekfelett igyekszem majd rengeteg vidámságot, szépséget és örömöt hozni a bejegyzéseimmel. 

Mosolyogj!

2 megjegyzés:

  1. Jaj, sajnálom, hogy a negatív energiák próbálnak a hatalmukba keríteni. Sajnos engem is. Van néhány ember körülöttem, akiknek irigylésre méltó az optimizmusuk, ilyenkor próbálok belőlük töltekezni. Remélem, mihamarabb fogsz új bejegyzéseket írni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálnak de nem hagyom. Meg főleg a negatív emberek. De nem hagyom ám magam. :) Jövök majd újakkal, de még a visszaolvasásokat is pótolnom kell, le vagyok kicsit maradva. De összekapom ám magam hamar:)

      Törlés