2012. október 26., péntek

Piroska és a fekete nadrág...

Ez az új mese címe. Tart...dúl... sőt mi több tombol a piros láz nálam:) Fertőző e? Hmmm... Nem tudom. Mindenesetre jöjjön egy kis outfit home fotókkal, képtúladagolással és bambulínó grimaszokkal. Ebből a cipőből 4 színben áll rendelkezésemre (Tulipano). Ajándék a férjecskémtől. A pulcsi is ajándék tőle, abból is több színben van (Pure Oxygen). A nadrágot tavaly vásároltuk egy cseh-német határon levő piacon. A karkötők vegyes bazár, a fehér gyöngyöset én kreáltam. 











4 megjegyzés:

  1. egy álom ez a cipő!!! :) nagyon csini vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Úúúúristen, de jó ez a cipő! Meg a felső is! Én is imádom a pirosat, méltatlanul kevés piros cuccom van ennek ellenére, pedig gimis koromban szinte minden nap pirosban voltam. De nemrég vettem a egy piros kockás blúzt a bolhán :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Most kezdem én is feltölteni a készleteket. Illetve még a sötétkék szerepel a kívánságlistán szín szempontjából.

      Törlés