2012. november 27., kedd

DIY ékszer zsinórból

Méterárú boltban szereztem be két arany zsinórt s most ebből alkottam egy nyakláncot és egy karkötőt. A végeredmény egész jó lett, s közben már akadtak is további megvalósítandó ötleteim a zsinórból készült ékszerekre. Hoztam néhány képet az alkotási folyamatról is.

Nyaklánc:
Félbehajtottam a zsinórt

 Az illeszkedési pontoknál megtűztem biztosítótűvel. Majd ezeknél a pontoknál összeöltöttem.


A kész nyaklánc



Karkötő: itt már nem biztosító tűztem, mert egyforma hurkokat készítettem ezeket könnyebb volt egymáshoz igazítani.

A végeredmény


Szerintem nagyon egyszerű elkészíteni és nagyon mutatós.

8 megjegyzés:

  1. Oeh looks great! Nice blog you have!

    VálaszTörlés
  2. A nyaklánc nagyon tetszik.Jó ötlet :)

    VálaszTörlés
  3. Hi beautiful!

    I think that this post is really interesting...and i love ur pictures! do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from

    http://letoileduphare.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. De jó ötlet! Tetszenek a zsinóros nyakláncok és próbáltam már valamit fonni, de nem sikerült igazán.

    VálaszTörlés
  5. Húha ez nagyon jó lett!! :O Ki fogom próbálni, és ha sikerül összehozni valamit, lehet a barátnőimnek is csinálok ilyet karácsonyra! :) Köszönöm az ötletet!

    http://www.highheelsandcakes.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Örülök csajok, hogy tetszik :)

    VálaszTörlés