2012. november 26., hétfő

Novemberi ez+az

Csak egy-két kép novemberből.
A tököt én faragtam, egész mutatós lett. A cicus becses neve Sándor azaz Sanyika. Vicces kis jószág. Momentán anyuméknál lakik de a férjem mindenáron el akarja hozni. (Pedig macskaszőrallergiája van, de rá valahogy nem allergiás) Kedvenc tartózkodási helye bárkinek a vállán.



Száradnak a konvektoron a kipingált só liszt gyurma díszek.



Gigaméretű 3 emeletes fa a Fórumban.


Jelenetek mesekönyvekből. Nagyon mutatós tehát gyerekekkel érdemes most a Fórumot meglátogatni. S plusz egyes figurák még mozognak is.



2 megjegyzés:

  1. Ó, de jó képek! Tök jók a só-liszt-gyurma díszek, megjött a kedvem hozzá, hogy én is csinálok :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most csináltam először. Azt hittem bonyolultabb...de nem:)

      Törlés