2012. november 20., kedd

Térdzokni

Ha valaki régebben azt mondja nekem, hogy térdzoknit fogok felvenni akkor minimum őrültnek nézem. De mégis megtettem. Méghozzá rövidnadrággal, csizmával és oversize pulcsival. Ezt most így dobta ki a gép. Jól éreztem magam ebben a szettben, főként mert egy lapos talpú csizma aranyat ér a szaladgálós napokon. A nyakláncot a férjemtől nyúltam le... nem tudom hol lőhette:) Egy fejsze medál és valami kínai írásjel van rajta.








Hamarosan újra jövök. Mindenkinek rettenetesen és bosszantóan szuper estét. Puszpusz

6 megjegyzés:

  1. Dögös! Jó,hogy ezt hoztad,eszembe juttattad egy rövidnacim,amit őszre vettem és még nem volt rajtam....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Most még egész jó idő van napközben, úgyhogy szerintem harisnyával jöhet még a rövidnaci.

      Törlés
  2. Really nice sweater. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    VálaszTörlés