2012. december 23., vasárnap

Bevásárlós barna

Bár a cipő talpának és sarkának mérete nem azt mutatja, hogy én ebben bevásárolni, szaladgálni szoktam pedig de! Nekem kényelmes és egy egész pulykavásárlós, mi kell még a karácsonyhoz bevásárlós napot simán végigszaladgálok benne. A nadrágot a Cosmosban vettem, vastag, eszméletlenül vastag anyaga van és nagyon jó meleg. Kicsit még vaskosabbnak néznek ki benne az amúgy sem vékony sonkáim, de bánja fene én nem fázom:) Ismét home fotók születtek, mert ebben a hidegben én így egy percig nem lennék kinn:) A kép nem adja vissza, de a pulcsi sötétbarna. A fényviszonyok nem voltak túl jók és ahogy látom a jobbomon szolid cipőkiállítás, s az ábrázatom is olyan, mint aki 3 napja nem aludt, de ez ne zavarjon senkit.
Nadrág: Cosmosból valami noname; Öv: a nadrághoz volt; Pulcsi: per una (Marks&Spencer); 
Cipő: Vera Blum; Delfines nyaklánc: ajándék volt valamikor nagyon rég anyutól

Szép napot mindenkinek! Hangolódjunk az ünnepekre, főként ha lehet lélekben. Holnap szenteste! Puszpusz mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Поздравляю с Рождеством Христовым! В этот светлый праздник хочу пожелать мира и спокойствия в вашем доме, добра, взаимопонимания, достатка, любви, счастья, душевного равновесия, успехов во всех начинаниях, побольше радости, крепкого здоровья и всех благ! Пусть оправдываются все ожидания и сбудутся самые заветные мечты!

    Merry Christmas and a Happy New Year!

    VálaszTörlés
  2. Boldog Karácsonyt Ancsi! Puszi Hajni & Tamás

    VálaszTörlés