2013. január 24., csütörtök

Fekete, fehér...

... igen, nem. Jaj, de utáltam ezt a játékot. A fekete-fehér összeállításokat viszont nem lehet sem utálni, sem megunni. Ez a színpárosítás amely mindig trendi és bárki összeállíthatja a saját ruhatárából is. Szeretem az ilyen időtálló trendeket, mert azokat ezeréves darabjainkat, amelyek jobb időkre várakozva figyelnek a szekrény mélyén használni tudjuk. Persze azért minden szezonnak megvannak a maga hóbortjai, mint például az idei tavasznak a sakktábla szerű kockák vagy a csíkok. Hoztam néhány képet a nagy divatházak 2013-as tavaszi nyári kollekcióiból inspirálódásképpen. 

Louis Vuitton
A monokromitás mellett a másik fő jellemzője ennek a kollekciónak a kockák. Mindenhol. Kockás cipő, kockás táska, kockás szoknya, kocás kocka és talán még a kockás fülű nyúl is:) Ez persze csak vicc volt, de tény hogy az egy négyzetméterre jutó kockák száma jelentős volt.

Balmain
Gyönyörű részletek, gyönyörű megoldások. 


Jil Sander

Marc Jacobs
Csíkok dominanciája



S végezetül egy fekete fehér szett tőlem bár ez nem outfit fotónak készült.



2 megjegyzés:

  1. Ennek a trendnek nagyon örülök, mert ahogy írtad, a régi cuccainkat is bátran elővehetjük. A csíkos változatok jobban tetszenek, de igazából minden jöhet!

    VálaszTörlés
  2. én szeretem a feketét fehérrel,de kockák és ha lehet vastag csíkok nélkül.

    VálaszTörlés