2013. február 4., hétfő

Helyzet

Igen mozgalmas napok állnak mögöttem. Elhanyagoltam kicsit ismét a blog írást s legtöbb esetben mások olvasását is. Nyilván mindenkinek vannak ilyen időszakai. Repül az idő (sőt 20 év felett mintha fénysebességre kapcsolna ). Már február van pedig csak most léptünk az új esztendőbe. Sok új tervem van amelyek még megvalósításra várnak a bloggal kapcsolatban, de erről részletesen majd ha aktualitása lesz a dolognak. Szóval itt vagyok, ragyogok nem támadtak meg a nyehőcék, nem rabolt el a jeti... szóval nem tűntem el, egyszerűen csak nem volt időm egy tartalmasabb bejegyzésre, viszont nem akartam 1-2 sorral elintézni a dolgokat.
Várom a tavaszt nagyon már. Sejtem nem vagyok ezzel egyedül. Addig, míg jön szép tavaszi, nyári képeket nézegetek, gondolatban hajnali harmatos füvön sétálok mezítláb és úgy vetődök minden egyes napsugárra, mint tél végi leárazásokon az akciós állványokra szoktak.



A tavaszra gondolok. A napsütésre gondolok. S szépet álmodok. Jó éjt és álmodozást mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Én annyira nem várom a tavaszt - hacsak nem abból a szempontból, hogy nem kell csizmát és kabátot hordani. De a blogolást és olvasást én is elhanyagoltam :S

    VálaszTörlés