2013. február 28., csütörtök

Napi gondolat... a diétázásról

Több, mint egy hete nem jelentkeztem. Ennek egyik legfőbb oka, hogy sajnos történt egy váratlan szerencsétlenség a családban és az eléggé fejbe vágott mindannyiunkat. 
A másik, hogy a szabadidőm nagy részét igyekszem mozgással tölteni és lehetőség szerint nem elsunnyogni a tornát. (Eddig megdicsérem magam). Szóval lassan alakul a dolog, de nem is siettetem, mert annak meg semmi értelme, hogy valami csodamódszerrel leéhezek 4 kilót egy hét alatt és visszahízok 6-ot utána. Na meg ugye a beállítottság is. Nehogy már más mondja meg, hogy mit egyek. Ebből az egészből nem csinálok nagy ügyet, nem kattog ezen egész nap az agyam, csak odafigyelek a kajálásnál, hogy miből mennyit és este tornázok. A mozgás igen változatos nálam, van hogy DVD-re tornázok valamit, vagy csak az esti film közben lenyomom a jó öreg egy órás callanetics programot mert az megy fejből is. Nálam a problémás terület a combok és fenék, szinte az összes felesleges kilóm ott tartózkodik. Szóval ha egy dekát se fogyok, de vékonyabb lesz a lábam és keményebb a hátsóm nekem már akkor is nagyon jó:)

Mára ezt a néhány gondolatot, hoztam, s főként azért, mert olvasom sok helyen, hogy mindenki diétázik, meg küzdelemben van a kilókkal, ám csak óvatosan csajok, ne essetek át a ló túloldalára, de ne is adjátok fel. Tartsátok magatokat egy reális célhoz, de ne erről szóljon az életetek, hanem élvezzétek azt. Mert aki jó nő, az XXL-esen is jó nő, ha sugárzik róla a boldogság és az életöröm:)

2 megjegyzés:

  1. a futásra esküszöm a combok formálása terén. Képzeld el, 2éve edzek(box) és tavaly,mikor beiktattam heti 1-2 alkalommal 5-7 km kocogás/futást sokkal látványosabb eredményt értem el. Nyáron imádtam strandolni!!! :D
    És a kajával hadi lábon állok(ami megtetszik,jöhet)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is eszek amit kívánok max kevesebbet:) Lesz futás is ha világosabb lesz reggelente, meg kell egy új futócipő is, mert ugye könnyen kinyírhatja az ember a lábát ha rossz a cipő... addig marad a jó meleg szoba:) De az eredmény így is kezd egyre látványosabb lenni:)

      Törlés