2013. február 19., kedd

Napsütés végre

Vasárnap délután nagyon szépen sütött a nap. Bár nem volt kifejezetten strandidő, de csináltunk néhány kinti képet dolgunk végeztével, hazafelé tartván. Ritka érdekes helyet gondoltam ki, a vasúti sínek hátánál, a felüljáró alatt. Ezt a sötétkék kötött és csipke ruhát szilveszterre vettem és már akkor is éreztem, hogy nem éppen egy nagyon jól kihasználható darab, mert nem igazán utcai viselet, de megpróbáltam így vasárnapra is fogyaszthatóvá tenni. A hajam az ki volt vasalva, de elég neki egy cseppnyi nedvesség vagy pára, hogy hullámosodni kezdjen... szóval délutánra már így néz ki. Ez van.:)












ÖöööÖöööö...mit is akartam mondani?:)












Ruha: Invázióból
Mellény: Turiból (Atmosphere)
Cipő: Vera Blum
Öv: DIY
Táska, karkötő, nyaklánc: Ausztriából
Harisnya: Auchanból

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a ruha, a cipőért meg egyenesen ölni tudnék :-)

    VálaszTörlés