2013. február 12., kedd

Pink és fekete (plusz egy kis elhatározás)

Mindig is tetszett együtt ez a két szín, a feketének pedig külön nagy rajongója vagyok. A szoknyát még tavaly tavasszal vettem és anyagát tekintve elég vastag ezért egy jó kis téli harisnyával még a hidegben is elmegy. Hm igen elég neonos pink, de ez engem csöppet sem korlátoz a téli viselésében. Láthattátok már a blogon itt
Igen be kell látnom kissé kikerekedtem és most már ez ellen tenni kell. Szóval újra tornázni kezdtem. Ezzel csak annyi a baj, hogy kampányszerűen csinálom. Ha felszalad néhány kiló nekiállok, ha lemegy leengedek. De talán most majd kitartok az elért eredmény után is. A helyzet még nem tragikus, mert nem tizen huszon kilókról van szó, de néhánytól azért megválnék. 
A szettről csak annyit, hogy már nagyon régen megvan ez a denevérujjú kardigán és nem igazán tudtam mihez felvenni, de a minap láttam egy ilyen színű összeállítást ami inspiráló volt. A képek nem a legjobbak a fények miatt, de ebben a hidegben jobbnak láttam a benti fotókat a szokott helyen:)




Kardigán: ajándék a férjemtől
Szoknya: H&M
Felső: turis
Bokacsizma: kb 4-5 éves kínais (van egy nagyon jó cipész és mindig helyrehozza:))
Fa anyagú karkötő és nyaklánc: szintén ajándék a férjpajtástól
Csipkés karkötő: saját alkotás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése