2013. február 14., csütörtök

Szívroham

No nem kardiológiai értelemben vett szívrohamról szeretnék most csacsogni, hanem szív mintás cuccokról. Valentin nap van. ÖöÖö igen. Nem ünneplem a Valentin napot, legalábbis nem abban az értelemben amellyé az évek során vált. Kereskedelmi ámokfutás az egész. Már a hétvégi bevásárlás alkalmával felfigyeltem az egyik bevásárló központban, hogy elárasztották a plüss szívecskék és egyéb giccses dolgok. Még plüss rózsát is láttam. Nem kell félreérteni, nem baj az, hogy van egy nap az évben amikor minden a szeretetről vagy szerelemről szól. De ne így! Nem hiszem, hogy giccses tárgyakkal ki lehetne bármilyen érzelmet is fejezni. De ez az én magánvéleményem. Igen volt idő mikor én is kaptam a páromtól virágcsokrot miegymást, de ez lassan elmaradt, főként mert szinte nincs hét közben még az országban sem, így nálunk Valentin nap nem február 14-re esik. Számomra sokkal szebb vallomás egy kedves gesztus. Legyen az egy reggeli kávé, egy finom vacsi amit nem nekem kell kotyvasztani, egy jó film kettesben vagy egy kellemes séta:) De ezt persze mindenki maga dönti el. 
A szív mintával nincs bajom, sőt a webshopok kínálatában szétnéztem és összegyűjtöttem néhány egész aranyos cuccot amelyet szerintem nem csak Valentin napon lehet viselni, de akár a mai napot is fel lehet vele dobni.

Ez a kardigán biztosan jó meleg és a mostani fekete fehér trendbe is nagyon jól illik. Bár nekem túl sok a szív rajta. Lelőhelye: itt

Burgundi gonosz tekintetű szívecskével. Ez nagyon tetszik. (innen)

No ez nagyon bejövős! (forrás)

Bármikor jöhet ez a River Island pulóverruha. (Na jó 40 fok melegben nem szenvednék benne)



Szintén River Island.

Az egyik nagy kedvencem:) A ROMWE kínálatából.

S ez csak néhány darab. Nézzetek szét ti is. A kiegészítőkben és ékszerekben még nagyobb a választék. S bár már lassan vége, de kívánok Boldog Valentin napot minden kedves olvasómnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése