2013. március 10., vasárnap

Kedvenceim az idei tavaszi-nyári trendekből

Most a számomra top 5 tavaszi-nyári trendet mutatnám meg nektek egy-egy darabon keresztül.

1. Csíkok
Először annyira nem rajongtam érte. De egyre több helyen látom és annál inkább tetszik. Legjobban ez a naci piszkálja a fantáziámat. Nem mertem még csak hasonlót se próbálni, mert meglehet, hogy hiszti lenne a vége, mivel rajtam korántsem állna ennyire jól:) De még lehet belőle valami. Gyűjtöm a bátorságot.

Mango

2. Fehér
Hááááát izééé. Változik ám az ember ízlése a korral. Szinte alig van tiszta fehér ruhám, azt az 1-2 vizsgázós blúzt leszámítva. Nem tartozott a kedvenc színeim közzé. Olyannyira, hogy még az esküvőmön sem viseltem fehéret. Hmmm. Most mégis tetszik. Azért persze van néhány dolog a szekrényemben ami nyomokban akár fehéret is tartalmazhat, de egyik sem tiszta fehér. Érdekes ez, mert viszont a fekete-fehér cuccokat meg imádom.S a világos színekkel is elég jó haverságban vagyok. Az ekrü vagy tört fehér dolgokat szeretem. Talán meg kellene próbálkoznom egy vakítóan fehér ruhával is. Lehet összebarátkozunk. Mondjuk egy ilyen ruhát egy rövidebb farmerdzsekivel el tudnék magamon képzelni.
Nasty Gal

3. Virágok
Na ezzel csak óvatosan szerintem. Mert vannak ritka ronda mintájú virágos cuccok is. Nekem leginkább azok a darabok tetszenek, amelyeken vagy kevés virág található vagy kevés színt kombinálnak. Például ez a ruci imádni való:)
Romwe

4.Áttetsző darabok és a csipke
 A csipke örök. Ezt mindenki tudja. Szinte nincs olyan szezon ahol meg ne jelenne. Viszont mind a csipkével, mind az átlátszó/áttetsző darabokkal óvatosan kell bánni, mert vékony a határ nagyon a szexi és a közönséges között. Különösen jók lehetnek nyáron az hálósan kötött pulcsik vagy horgolt cuccok. Ez a pillangós blúz nagyon zabálnivaló.

SheInside


5. Sportos
No igen. Imádom a sportos cuccokat kiránduláshoz, sportoláshoz, lazázáshoz. De utcára? Megoldható. Juliett a Maffashion bloggerinája mesterien csinálja. Érdemes nézegetni a blogját!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése