2013. március 11., hétfő

Szerelem első látásra

Biztosan voltatok már ti is úgy, hogy megláttatok egy ruhát/cipőt/táskát.. szóval bármit és éreztétek, hogy ez nektek lett kitalálva. Most én is így vagyok. Egy Vogue-os fotóanyag láttán (nem mellesleg Rajzák Kinga volt a modell) egyszerűen beleszerelmesedtem egy ruhába. Majd jobban utána kutattam és rájöttem, hogy az összes 2013-as tavaszi-nyári Ermanno Scervino ruhát nagyon tudnám imádni. Mintha valaki a fejemben járt volna és megvalósította volna az álmaimat. Gyönyörűek. 
Ez a ruha volt a szerelembeesés tárgya.

De hoztam még mutatóba néhányat a 2013-as tavaszi nyári kollekcióból. Nem tudom mi ez az érzés. De nekem lettek kitalálva. A színek, a szabás...minden... egyszerűen imádom. 





Képek forrása

Pompázatosak. Egyetlen szépséghibája a dolognak, hogy az őszi-téli kollekció már nem váltotta ki ugyanezt a hatást. Szóval trónbitorlásra nem került sor. A kedvencem továbbra is Oscar de la Renta.
A másik dolog, hogy nem ártott volna egy kisebb vagyont gyűjtenem ha szeretnék egy ilyen rucit :) Na sebaj... majd egyszer... de álmodni azt lehet, sőt kell is!
Minden szépet nektek! Puszpusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése