2013. március 7., csütörtök

Talán tavasz + mindenféle

Értékelem, hogy szignifikánsan nő a napsütéses órák száma. Amúgy is az egyik kedvenc tevékenységem a D-vitamin szintetizálása:) Minden évszakot szeretek a maga szépségeivel, de a télből -főként ami nálunk tél- bevallom kicsikét már kezdett elegem lenni. Alig várom már, hogy elkezdjenek zöldülni a fák, s néhány hétig minden üde zöld színben pompázzon.
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de nekem egyre több kedvem van úgy általában mindenhez. Igen ezt a lendületet, ezt a kis lökést vártam már, hogy igazán beinduljak, mert igencsak le voltak ám merülve az elemeim.
Hóvirágot ugyan még személyesen nem láttam, de már sok helyütt előbújtak a tavasz első hírnökei. Védett növény, szóval ha találkoztok vele csak nézegessétek a maga pompájában, ahogy van. Hóvirágos körmöket akarok! Még nem tudom, hogyan kellene kivitelezni, de az akarat már megvan hozzá. Ha összejön akkor hozok majd róla bejegyzést.

Holnap nőnap. Nálunk férfinap is, mert Zoltán nap:) Ejj elég hadilábon vagyok ezekkel az ünnepekkel. Ezzel a kötelező venni valamit! dologgal. Szóval teljesen beérem egy Boldog Nőnapot üzivel vagy néhány kedves szóval is. Illetve szívesen kapnék képeslapot. Az olyan kedves gesztus. Érzed, hogy a másik gondolt rád, de mégsem egy csillagászati összeget költött el. Él még ez a szokás egyáltalán? Mert sajnos én már évek óta nem kaptam és nem is küldtem képeslapot.


Megint egy kicsit más téma, de úgy látszik most egy posztba akarok besűríteni mindent. A mozgás... Nyomom ezerrel:) Néha már kicsit mintha kevés lenne a napi 40 perc vagy egy óra!!! Mi van???!!! NORMÁLIS EZ???!! Belekezdtem most egy programba ami tulajdonképp 60 napos, de én csak az első 28-at csinálom, mivel a második rész már komoly izmokat ígér. Lényeg az, hogy vannak pihenőnapok is. S én már azon töröm a fejem, hogy hogyan fogom mozgás nélkül a pihenőnapokat kibírni? Ezt ha pár hete mondja nekem valaki valószínűleg elme roggyantnak nézem :) Felpörget. Úgy érzem magam utána, mintha én lennék a gyalogkakukk a mesében. Biip-biiip :)

1 megjegyzés:

  1. nálunk már 3 hete vannak hóvirágok,alig vártam hogy az igazi tavaszt meghozzák :)

    VálaszTörlés