2013. március 27., szerda

Vicces tojások

Férjemuram nehezményezi minden évben, hogy nem festek neki tojást húsvétra. Talán mert nem igazán vagyok híve ennek a locsolódós történetnek azért. De szó ne érje a ház elejét kapott mindig csokinyuszit. Ám gondoltam egy merészet és idén festettem néhány tojást. Csak neki, mivel más locsolókat nem várok, de legalábbis reménykedem benne, hogy messzire elkerülnek:) 
Minden elismerésem annak aki ezt minden évben eljátssza. Már a tojás kifújása is amolyan misztikus dolognak tűnt számomra. Elméletben persze tudtam én a HOGYAN-ját, de ki gondolta volna, hogy korántsem olyan egyszerű a dolog, mint amilyennek látszik. Fújtam és fújtam és fújtam... s közben arra gondoltam valószínűleg a szemem hamarabb fog a koponyámból távozni ugyanis olyan érzésem volt, mintha a fejem fújnám fel és nem pedig a tojást ki. De lényeg a lényeg megszületett a végeredmény amit szépen be is pingáltam vicces arcokkal, mert ugye tőlem senki ne várjon szokványos hímes tojást. Mivel én se vagyok egy szokványos ember, így a tojásaim sem azok.

Ilyenek lettek:( az ötlet teljes mértékben a google képkeresőjéből koppintva)

A mai napra ezzel kívánok nektek szép estét, bizakodva abban, hogy holnap igazi tavaszi időre ébredünk:) puszpusz

1 megjegyzés: