2013. április 11., csütörtök

Halihó mindenki!
Itt a tavasz és ennek örülni kell mindenképp. Mostanában nem írtam, és mondhatom sajnos azt is, hogy az olvasással is el vagyok maradva. Nagy dilemmában vagyok. Az már tuti, hogy le fogom vágatni a hajam, csak még azt nem tudom, hogy milyen fazonra. Időnként ez meg szokott történni velem, bár utoljára évekkel ezelőtt volt rövidebb hajam. Akkor így néztem ki:
Nevetni nem ér, mert akkor bizony ez volt a trendi:)

S most tanácstalanság van, hogy mennyire legyen rövid. Mert ebben a rövidebb időszakban bizony reggelente a szemem még ki sem nyílt de a hajvasaló már izzott. Meg ugye hullámosodik a hajam, tehát valami olyan fazon kellene ami vasalás nélkül is vállalható. 

Van néhány kedvencem:







Nehéz a döntés, de mindenképp vágás lesz belőle. S hogy milyen, azt majd meglátjátok:) Legyen további szép napsütéses napotok.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem tök jó volt ez a haj! Eszembe sem jutott, hogy nem trendi, szerintem most is megállná a helyét.

    VálaszTörlés