2013. június 7., péntek

Borús

Ez a roppant esős, hideg idő az öltözékekre is kihatással van. Tegnap én is egy szürke-fekete kombinációt viseltem, s hát azért az arcomon se látszik valami fene nagy boldogság. Még csak nem is az esővel van bajom, de ez a hideg... brrr...
Ma reggel viszont gyönyörűen süt a nap, remélem ez így is marad:)

Az ujjatlan szürke pulcsi már egy őskövület a szekrényemben. Meg nem tudnám már mondani hol vettem. Apropó vásárlás... Ti éreztek ebben az időben késztetést, hogy nyári cuccokat vegyetek? Én szinte egyáltalán nem. Valószínűleg azért, mert még a tavalyi darabjaimat sem tudtam idén felvenni.

Ezt az egyiptomi motívumokkal díszített karkötőt nagyon szeretem, nagyon régi darab. Egyetlen szépséghibája, hogy vékony a kézfejem ezért karperecet alig tudok hordani mivel leesnek könnyen ha nem figyelek.









1 megjegyzés:

  1. Én is ugyanígy éreztem és vettem is két hosszú nadrágot nyárra :P Most persze megbántam kicsit, mert 40 fok lett itt, de remélem, nem tart örökké ez sem, mert nem bírom. Tök jó a szett, főleg a cipő!

    VálaszTörlés