2013. július 25., csütörtök

Itt vagyok

Üdvözletem Mindenkinek! Húúú jó rég nem írtam, de annyi minden van most velem, hogy akár hajnalig is pötyöghetném nektek. Rengeteg új lehetőség, csodálatos dolgok és persze megoldásra váró problémák és eldöntendő kérdések.

Egy hónap alatt többet változtam, mint talán eddigi életem során bármikor és felnőttebbé váltam:) Mondjuk ennek éppen ideje volt.

A blogot elhanyagoltam, de sokat gondoltam ám rá:) Persze tudom sokszor írtam már, hogy többet szeretnék posztolni, aztán az események felülírták a terveimet. Nem tudom ígérni, hogy a jövőben ez sokkal másabb lesz. Minden esetre megpróbálom a ritmust felvenni az új Énemmel. S persze nincs lehetetlen:) 

A sok változás közepette kiforrottabb lett a stílusom is. Remélem ezt hamarosan láthatjátok majd képi formában is, amint a "fotósom" (fedőnevén a férjem) hazaér Oroszországból.

De hogy ez a bejegyzés se maradjon képtelen jöjjenek az Intsagramról gyűjtött fotók. Bár most csak kevés hisz ott sem igazán frissítettem.









6 megjegyzés:

  1. Mi jó történt veled? :) Örülök neki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon sok minden:) De igyekszek minden pozitív fejleményről beszámolni

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Aranyos vagy nagyon.:) Jön is még ma egy új bejegyzés, hogy pótoljam a kimaradt időt.

      Törlés
  3. Én miért nem tudok az új dolgokról??? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te mindig mindenről tudsz időben :)

      Törlés