2013. július 26., péntek

Örök klasszikusok... Fekete szoknya, fehér blúz

Ezen a szép mai meleg késő estén egy örökzöldet hoztam nektek, mégpedig a fekete szoknya-fehér blúz kombinációt. Nekem erről az összeállításról az ünnepélyek jutnak egyből eszembe, de nagyon sok helyen az előírt dress code miatt is gyakran alkalmazott páros. Így, hogy minél több időt töltök már ezen a planétán egy nőcisebb, felnőttebb változatot képzeltem el ebben a témában. Egyébként így átgondolva lehet sorozat lesz ebből az elgondolásból, hogy hogyan viselem én a klasszikus darabokat.
Az elmúlt időben rászoktam a blúzokra. Régebben nem képezték a ruhatáram szerves részét, de mostanában egy turkálás alkalmával több pompás darabot is találtam. Az egyik amit most is láthattok rajtam. A szemüveg csak a dekoráció része:) De elárulok egy titkot. Voltam szemüveges, de Hála "kinőttem", talán azért, mert sohasem hordtam:)














Blúz: turis
Szoknya: River Island(turis)
Cipő: F&F
Frizura: saját kezű alkotás 3 kg csipesszel
Fülbevaló: Ausztriából


Ennyi lettem volna a mai napra, élvezzétek ezt a fülledt nyári estét! Puszpusz

3 megjegyzés: