2013. augusztus 19., hétfő

Cuki ruha

Ezt a kis csipkés ruhácskát édesanyámtól kaptam névnapomra. Nagymamám már meg is szólta:) Szerinte egy asszony hordjon "asszonyosabb" ruhákat. Hm nem tudom mire gondolhatott, de mami nekem az otthonka és a fejkendő valahogy nem bejövős... 
Magassarkúval igazán csini, így balerinával pedig inkább a cuki kategória. Nem rajongtam korábban a mell alatt szabott ruhákért, mert szinte mindegyikben a 6. hónapban levő állapotos nőnek éreztem magam, de ez a ruci most nagy kedvencem. Nyilván az érzelmi töltet, hogy imádott anyukámtól kaptam sokat nyom a dolgon.

















 Ez a hátmegoldás fotó már a konyhában készült és nem a legjobb. Csak annyi a célja, hogy lássátok milyen kis cuki háta van a ruhának. Egyébként ebből a szögből olyan hátam van, hogy a sötétben én félnéksaját magamtól :) Szerencsére nincsenek ilyen kottás vállaim:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése