2013. október 26., szombat

Helyzet

Októberben eddig 1!!! azaz egy darab bejegyzés született. Hm no ez nem túl sok, sőt mondhatnám kevés. Írni éppen lett volna miről csak kis időre szabadságoltam magam. Mindenhol. Még Instagrammon is. Jól esett sőt egyenesen kívánatos volt már kicsit az internet és a nem létező világtól elszakadni és több időt tölteni a valóságban:) Ez így kicsit erős és valóban az. De itt vagyok és végre visszakerült hozzám a fényképezőgépem is szóval semmi sem állhat a folytatás útjában. Valószínűleg kicsit más leszek, mint voltam hiszen rengeteget változtam szerintem jó irányban az elmúlt néhány hónapban. Meglátjuk majd mit hoz az elkövetkező időszak. 
Az alapelképzelés változatlan, arról írok nektek ami engem érdekel és remélem titeket is.
Legyen szép napotok!

1 megjegyzés: