2013. október 29., kedd

Szoknyát pulcsival

Gyönyörű őszi időnk van. Szinte hihetetlen a két héttel ezelőtti hideghez és szakadó esőhöz képest. Lehet nyugodtan lengébben öltözködni és napközben a kabátot is el lehet hagyni. A szoknya pulcsi kombó vékony harisnyával vagy ha igazán meleg van akkor akár harisnya nélkül is vállalható ebben az időben. S ha hidegebbre fordul csak megtoldjuk egy vastagabb melegebb harisnyával egy csini csizmával és kész is.
Ennek szellemében kezdtem el kutatni ilyen szettek után s most megmutatom nektek azokat amelyek legjobban tetszettek méghozzá egyenesen a kifutókról. Na jó ez ugye nagyrészt inkább csak nyálcsorgatás, mert ezeket a darabokat nem az átlag magyar pénztárcához szabták, de inspirálódni nagyon jól lehet.
S hamarosan megmutatom majd, hogy én hogyan használtam ki a szoknya+pulcsi összeállítást.

 Feliratos vagy vicces figurás pulcsival
Nem rendelkezem egy ilyen pulcsival sem, de tetszik. Az már megint egy más kérdés, hogy felvenném e. Nem tudom... Minden esetre egyszer mindent ki kell próbálni.
Jeremy Scott

Rövid pulcsi
Ez a megoldás piszkálja legjobban a fantáziámat. Mondjuk mindenképp hosszabb ceruzaszoknyával tudom elképzelni. A cropped sweaterek jól mutatnak ingekkel is szerintem, bár ez a két lent mellékelt darab még nem annyira a hasvillantós kategória.
1. Louise Goldin  2.No.21

Rövid szoknya
Bő rövidebb szoknyával is nagyon mutatós nem csak minivel.
1.Roberto Cavalli  2.Dimitri  3.Kenzo

Világos színek
Ősszel és télen sem kötelező sötét borús színekbe öltözni, bár én a fehéret nemcsak nagy locspocsban nem vállalnám be... nem az én színem... ez van.
1.Tibi 2.Céline 3.Blumarine

Állatmintás szoknyával
 Az állatminta, leopárd vagy gepárd vagy ocelot vagy a jó ég tudja milyen nagymacska mintája mindig jelen van, nem dúskálok ilyen szoknyákban sőt szám szerint egy sincs de ebben a megoldásban nagyon tetszik.
 
1. Burberry Prorsum 2. Ermanno Scervino


  

2 megjegyzés:

  1. Hmmm, rajtuk olyan jól néz ki, de mikor felveszek egy pulcsi-szoknya kombót, olyan unalmasnak érzem magamon... Bár ilyen különleges pulcsijaim nincsenek is.

    VálaszTörlés
  2. én nagyon szívesen hordom a pulcsit szoknyával, szerintem izgalmas. pár kiegészítővel hamar fel lehet dobni. (:

    VálaszTörlés