2013. november 6., szerda

Újrahasznosított karkötő

Hú de rég volt már ilyen bejegyzés. Nem is nagyon kreatívkodtam mostanában, úgyhogy éppen ideje volt valamit készíteni, mert számtalan ötletet gyűjtöttem be.

A mai bejegyzés főszereplője a PET palack. Ez a karkötőt már nagyon sok helyen láttam a neten, elkészítése, díszítése számtalan módon történhet.
Most az én variációmat mutatom meg nektek.
Tehát első lépésként vegyünk egy üres palackot.



 Majd nagyon ügyesen vágjunk belőle egy szeletkét amely karperec méretű. Ha nincs ilyen része a palacknak akkor hegesszük össze méretre.



 Majd erre roppant elegáns módon rácsíptettem egy hosszú kb 1,5cm-es pólócsíkot és körbetekergettem rajta. Ezt azért hogy ne közvetlenül a szalag alatt legyen a műanyag plusz egy kis tartást is ad neki.



Használtam még hozzá szalagot és csipkét.



A szalagot is szépen körbetekergettem rajta a végét levarrtam. Nyilván lehet ragasztani is, de nekem a varrás mindig tartósabbnak bizonyul. 



Végezetül szépen rávarrtam a csipkecsíkot.



És itt a végeredmény.



Szerintem egészen mutatós darab lett. Biztosan fogok még készíteni hasonlót. Nekem az ilyen textil ékszerek nagyon jól jönnek ugyanis nagyon sok fémtől hatalmas kiütések jönnek ki rajtam.
Remélem nektek is tetszik:)

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó ötlet :-) Emlékszem, kiskoromban csináltak tejfölös pohárból hasonló módon karkötőket és ez az ötlet még ma is megállja a helyét, hogy műanyag flakonból csináljuk alapot :-) Ami még nagyon jó ilyesminek, az a szalagoknak a műanyag tartója, amire rá vannak tekerve (pl. szokott lenni 3 db-os karácsonyi szalag, arra gondolok). Olyanból szoktam csinálni karkötőt még.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tejfölös pohár:) Ez is nagyon jó ötlet!

      Törlés