2014. február 3., hétfő

Masnis kesztyű


Gondoltam egy merészet és egy egyszerű kesztyűre varrtam egy-egy masnit. Nagyon cuki lett. Közben elgondolkoztam, hogy vajon a masnimániám meg fog e valaha is szűnni vagy még 80 évesen is simán hordok masnis dolgokat?
Először szegecsekben gondolkoztam, de valahogy idén télen még az is szegecses cuccokat hord aki egyébként fel sem venné. Főként a sapkákra nagyon jellemző ez. Kicsit megcsömörlöttem már a  látványtól, így inkább a masnik mellett döntöttem.
Itt a végeredmény. Szerintem nagyon feldobta ezt az uncsi, egyszerű, pár száz forintos kesztyűt.



2 megjegyzés:

  1. Wow, ez csudaszép és dívás-filmszínésznős lett :-) Nagyon jó ötlet!
    Hmmm, lusta voltam, és nem értesítettelek időben, de látom, már észrevetted a díjat :-) (http://vgrvblog.blogspot.hu/2014/01/versatile-blogger-dij.html)

    VálaszTörlés