2014. február 1., szombat

Versatile Blogger Award

 
 
 
 Díjat kaptam:) Ezzel meg is lett fűszerezve számomra ez a csodás szombat reggel. Ezúton is nagyon szépen köszönöm Boginak.
 
 
A díj szabályai:
  1. Helyezd el a díjat a blogon
  2. Linkeld be, aki téged jelölt
  3. Jelölj te is blogokat a díjra
  4. Értesítsd őket a jelölésről
  5. Írj 7 dolgot magadról
 Az én jelöltjeim:

Ana's Wardrobe
curly dora
High Heels & Cakes

7 dolog rólam:
  1. Kávéfüggő vagyok. Minden napom egy tejeskávéval indul. Feketén viszont képtelen lennék meginni.
  2. Ritkán nézek tévét. Akkor is rajzfilmet vagy valami vígjátékot.
  3. A szekrényemben akár 10 évvel ezelőtti ruhák is vannak. Nagyon nehezen dobok ki bármit is, amiről még azt gondolom, hogy nem akarok tőle megválni. Ennek következtében édesanyáméknál a "lányszobámban" még az ágyneműtartóban is az én cuccaim vannak.
  4. A menyasszonyi ruhámat megvásároltam és meg is tartottam. Kíváncsi vagyok 10-20 év múlva beleférek e még. 
  5. Sajnos csak kampányszerűen sportolok, mozgok, amikor már úgy érzem nagyon muszáj. Ez a fajta lustaságom nagyon idegesít, folyamatosan próbálok rajta változtatni:)
  6. Kb. 20 éves koromig szinte egyáltalán nem hordtam szoknyát, most pedig sokkal többet viselek szoknyát, mint a nadrágot.
  7. Régen nagyon pesszimista voltam, mindenen idegeskedtem, mindenen felbosszantottam magam. Sokat dolgoztam azon, hogy pozitívabb legyen a világszemléletem. Még nem tökéletes a dolog, de folyamatosan azon vagyok, hogy így éljek:)

 Csodálatos szombatot kívánok mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése