2014. május 15., csütörtök

Halihó mindenkinek!

Fejlemények vannak ám szép számmal. Túl vagyok a fontos vizsgálatokon és minden a legnagyobb rendben a dokik szerint. Babóca szépen fejlődik és szinte 100%, hogy KISLÁNY :) Lányos anyuka leszek. Voltunk 4D ultrahangon is ami fantasztikus élmény (főleg az apukának) plusz nagy megnyugvást adott, hogy a picuri jól van. Mozogni még csak nagyon ritkán és finoman érzem.



Az én pocakom is egyre nagyobb s a súlyom is megugrott szóval egyre terjedelmesebb vagyok. A pocak növekedése a legfurcsább dolog. Nehezen találom a jó alvópozíciót, egyre nehezebben tudok leülni és nem vagyok olyan fürge, mint voltam, de ez így a félidőhöz közelítve talán nem meglepő.



Így növekedtem a 13.hétig

16és fél hetesen és azóta már eltelt két hét:)

Legyen szép estétek! Pusszantunk mindenkit Léna babával együtt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése